Livrarea
Am dorit să oferim cât mai multor clienți posibilitatea de a beneficia de transport gratuit.
Așadar, dacă valoarea produselor alese de tine este de peste 200 de lei, costul transportului este integral suportat de noi.
Dacă ești foarte aproape de acest prag, merită să mai verifici încă o dată dacă mai dorești să adaugi un produs la comanda ta. Înainte de finalizarea comenzii, vei primi un mesaj în care îți va fi afișată suma de care mai trebuie să cumperi pentru transport gratuit.
În cazul în care comanda ta finală nu atinge pragul de 200 lei, tariful unic de transport este 19 lei, indiferent de locația din România unde alegi să soliciți livrarea, fără condiții de greutate sau volum. Am negociat cu partenerii noștri de transport cele mai avantajoase condiții pentru clienții noștri.
Taxele de transport enumerate mai sus includ TVA.
Firmele de curierat care vă vor aduce produsele acasă sunt CARGUS / DPD Romania / Fan Courier / SAMEDAY, în funcție de localitatea în care vă aflați și performanța curierilor în zonă. Livrările se fac zilnic, de luni până vineri, între orele 9:00-17:00, iar sâmbăta între 9:00-13:00. Firma de curierat se alege automat.
Deschidere colet la livrare
VIZZYO vă oferă serviciul deschidere colet la livrare. Acest serviciu se poate solicita la plasarea comenzii. Bifați la alegeti procesului de comandă "Livrare rapidă prin curier cu verificare colet".
Termenul de livrare
Produsele de pe website-ul VIZZYO au menționat în pagina produsului termenul de expediere estimat. Acest termen reprezintă termenul aproximativ de predare a coletului către firma de curierat din depozitul nostru. Termenul menționat este aproximativ și face referire strict la predarea coletului către firma de curierat, nu de livrarea coletului către client!
În cazul produselor care nu pot fi livrate în acest termen sau acesta nu mai poate fi onorat, vă vom contacta prin e-mail sau telefon.
Excepție fac produsele ce nu se află în stoc și se aduc "La comandă". Timpul de livrare al acestor produse va fi comunicat prin telefon, în funcție de fiecare produs în parte. Uneori, la aceste produse poate varia și prețul.
O altă excepție poate să apară atunci când există evenimente speciale de cumpărături cum ar fi Black Friday sau alte campanii de reduceri. În acele perioade, din cauza volumului mare de comenzi cât și a aglomerării firmelor de curierat, livrarea poate să dureze peste 10 zile lucrătoare.
În alte cazuri speciale, dacă produsele nu pot fi livrate în termenul afișat, vă vom contacta prin e-mail sau telefon.
Ai întâmpinat o problemă cu produsul tău?
Solicitare Service & Garanție
Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.